Jump to content
HWBOT Community Forums

Chiller member discussion thread.


Recommended Posts

ik maak niemand zwart . chiller !!!

 

kom gewoon je afspraken na of reager gewoon op een mail . meer niet niet minder ....

 

k heb het juist al een paar keer voor je opgenomen ....maar na deze reactie van je ga ik dat zeker niet meer doen ....

 

tip let op je taal gebruik ...het gaat u goed

Edited by diezel
Link to comment
Share on other sites

sorry hoor ik maak geen drama ,

ik heb alleen gezegt ..misschien juist wel ! chiller

 

zodat je je kan verdedigen want nu praat iedereen over jou ban bij HT .

het was dus goed bedoeld ,,,

 

en over die bon ,,ja als je gewoon je mails even beandwoord is er ook niets aan de hand .

 

gekker nog ik word gemaild door iemand die nog geld te goed heeft van jou !

en dacht dat hij genaait was omdat je geen reactie gaf op zijn mails

en zelf dan nam ik het op voor jou .....

 

einde discussie van mijn kant

Edited by diezel
Link to comment
Share on other sites

mensen die geld van mij tegoed hebben?

 

Dacht t niet, k moet nog geld van Wwicked op HF, en na 1.5maand heeft em gisteren gemaild da k t trug ga hebben, hij zou t gestort hebben.

 

Als ze willen praten over me ban, doen ze maar, ik weet t mijne, heb leuke screenshots van de leugens, mijn PM's die ik rond heb gestuurd op HF van bewijs van leugens en onjuiste info over mij.

 

En dan ben k gebanned lol. grappig eigenlijk.

Link to comment
Share on other sites

mensen die geld van mij tegoed hebben?

 

Dacht t niet, k moet nog geld van Wwicked op HF, en na 1.5maand heeft em gisteren gemaild da k t trug ga hebben, hij zou t gestort hebben.

En dan ga je zo praten Chiller? Heb je duidelijk aangegeven dat je moest aangeven of je het soldeerstation ontvangen had. Maar aangezien je in verband met prive omstandigheden niet thuis kon kijken (vandaar dat het zo lang duurde) hebben we toch echt afgesproken dat je het zou laten weten of je hem wel of niet binnen had. Omdat er geen reactie kwam ben ik er vanuit gegaan dat het bij jou binnen was. Totdat je me erover mailde.

 

Baal er ook van dat ik nu èn de centen èn het soldeerstation kwijt ben, maar ga nou niet lopen doen alsof ik hier schuld aan heb. Gelijk nadat je je bankgegevens doorgegeven hebt, heb ik het naar je overgeschreven. Heb het net nog eens even gechecked en bij mij geeft ie als status: 22/07 verwerkt en 23/07 afgeschreven van mijn rekening. Dus kan elk moment bij jou zijn.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...